گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی

معرفی شغل

معرفی شغل

شغلی که قراره به تو آموزش بدم کار جدیدی نیست . بیشتر از ده ساله که سیستم های تبلیغاتی اینترنتی به صورت بسیار گسترده مشغول انجامش هستن و خود تو هم بارها و بارها براشون کار کردی البته به صورت مجانی و حالا با یاد گرفتن این شغل می تونی ازش پول در بیاری .

پرداخت در ازای کلیک (PTC) یک شغل با سابقه حدود 15 ساله هست که در خیلی از کشورها (مالزی ، هند ، چین ، اسکاتلند ، انگلستان ، آمریکا و ... ) کاربرهای زیادی رو به خودش جذب کرده و اگر درست و حساب شده و با استراتژی انجام بشه می تونه حتی تبدیل به شغل اول هم بشه .

دوست من دقت داشته باش : قرار نیست یک شبه پولدار شی

بیا با یکی بود و یکی نبود شروع کنیم ...


روزی روزگاری در سرزمین آمریکا مهاجرین به نیت به دست آوردن ثروت جان و مال خود را به خطر انداختند و در سرزمین های ناشناخته آن دوران به دنبال طلا رفتند .

خیلی ها یافتند هر چند کم و خیلی ها نیافتند و قصه آنها شد قصه جویندگان طلا و حتی افسانه شدند .

دوست من قصد افسانه گویی ندارم . عصر ما عصر تکنولوژیست و سرزمین ها همه کشف شده ان و اما در این عصر سرزمین جدیدی به وجود آمده به نام دنیای وب که ناشناخته های بسیاری دارد و من در اینجا قصد دارم از ثروتی نوظهور برایت بگم .

بله ...

بیت کوین همون طلای جدیده که من و شاید تو و البته خیلی های دیگه به عنوان جویندگانش ، وب رو جستجو می کنیم و اون رو استخراج می کنیم و البته زحمت هم داره ...

پس یادت باشه ...

قرار نیست یک شبه میلیونر بشی !

قرار نیست از فردای فعالیتت به درآمد ماهیانه بالایی برسی !

اما ...

قول می دم با فعالیت خودت و به روشی که من برات خواهم نوشت با کار تو سایت های معتبری که خودم در آنها فعالیت دارم به درآمد معقولی برسی و البته با استمرار فعالیت و انجام همه کارهایی که به تو خواهم گفت این تبدیل خواهد شد به یک منبع درآمد خوب برای تو .

و حالا چند سوال دیگه که ممکنه برات پیش اومده باشه :

سوال : برای شروع به چه ابزاری نیاز دارم ؟
جواب : یک دستگاه کامپیوتر (لب تاب ، تبلت یا کامپیوتر خانگی) + اینترنت پرسرعت
سوال : آیا نیاز به تخصص خاصی هست ؟
جواب : اگر می توانید با موس کار کنید و اگر قادر به گشت و گذار اینترنتی هستید می توانید به این کار مشغول شوید .

سوال : آیا این پشتیبانی برای شما سودی دارد ؟

جواب : بله . شما با عضویت در سایت های معرفی شده زیرمجموعه ما می شوید و سایت موردنظر بابت این مبلغی را به عنوان کمیسیون به ما پرداخت می کند و البته شما هم در مراحل بعد باید به همین ترتیب عضوگیری کنید که این نیز به طور کامل آموزش داده خواهد شد .
سوال : آیا مبلغ کمیسیون از کارکرد من کسر می شود ؟
جواب : خیر . شما مبلغ کارکرد خود را به طور کامل دریافت می کنید .
سوال : آیا من ، خودم می توانم مستقیما در سایت ها عضو شوم ؟
جواب : بله . البته لازم به ذکر است که در این سیستم جایگاه مهم نیست و درآمد شما بستگی به فعالیت خود شما دارد . ضمن اینکه اگر از طریق لینک های ما عضو شوید از پشتیبانی کامل ما برخوردار خواهید بود و شما در هر لحظه می توانید از سایت های جدید و امن مطلع شوید .
سوال : در روز باید چند ساعت فعالیت کرد ؟
جواب : حداقل 4 الی 5 ساعت فعالیت روزانه لازم است و البته واضح است که در صورت فعالیت بیشتر درآمد شما افزایش خواهد یافت
.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی