گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی

خیلی از دوستانی که تازه وارد سیستم های کلیکی شدند ، به دلیل آشنا نبودن با زبان انگلیسی ، از کار در سایت های کسب دلار و بیت کوین خودداری می کنند ، در حالی که درآمدزایی این سایت ها چند برابر سایت های ایرانی هست . به همین دلیل تصمیم گرفتم که آموزش کامل این سایت ها رو به صورت تصویری براتون تهیه کنم که انجام شد .
البته این اولین جزوه هست و به زودی تمامی سایتها به همین صورت ، آماده و تقدیم خواهد شد .
دوستان در نظر داشته باشید که من در این جزوه های راهنما ، فقط قسمت هایی رو که لازم هست توضیح دادم و اگر دیدید قسمت هایی از سایت توضیح داده نشده ، بدونید لازم نبوده .
امیدوار هستم این جزوه های راهنما بتونه باعث بشه تا دوستان بتونن کار رو به صورت حرفه ای تر انجام بدن .
ضمنا به زودی چند استراتژی مهم رو هم براتون خواهم گذاشت که بتونید از سایت ها حداکثر درآمد رو به دست بیارید .


برای عضویت در سایت روی بنر زیر کلیک کنید

نظرات  (۲)

سلام. نمی دونم اسمتون چیه اما باید بگم خیلی خوشحالم که می بینم دوستهایی در ایران هستن که تا این حد احساس مسئولیت می کن.من ساکن شهر لیدز انگلستانم و حدود 8 ماهه دارم با کمک شما کار می کنم. خواستم تشکر کرده باشم. عالی هستین. 
پاسخ:
سلام
من هم خوشحالم که دوستانی چون شما دارم
موفق باشید
مرسی بابت آموزش تصویری 
پاسخ:
درود بر شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی