گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی

دوستان عزیز به زودی آموزش تصویری سایت cliquesteria را خدمت شما تقدیم خواهم کرد .

این سایت عنوان دومین سایت پردرآمد را از سایت های مونیترینگ جهانی به دست آورده و مطمئن هستم که از کار در این سایت لذت خواهید برد .

اگر تا امروز در این سایت عضو نشده اید از طریق کلیک بر روی بنر زیر عضو بشید :



نظرات  (۳)

عالی 
پاسخ:
درود به شما
ممنون از لطفتون
سلام .من یک ایرانی ساکن ادمونتون کانادا هستم.5 سال پیش این کارو شروع کردم اما از بس دروغ بود و کلاهبرداری سرخورده شدم.4 ماهه دارم وبلاگ شما رو می بینم و خوب بود.اینقد که دلم خاست دوباره شروع کنم.اینو نوشتم تا تشکر کنم و هم بپرسم چطور می تونم با شما ارتباط بگیرم.سوال دارم و تشکر می کنم.

پاسخ:
سلام
خوشحالم که برای شما مفید بودم . برای ارتباط می توانید از این صفحه http://btcmine.blog.ir/page/contact ، صفحه تماس با من استفاده کنید . اگر تلگرام داشته باشید هم می توانید از همان صفحه به وسیله تلگرام پیام بگذارید . پاسخ خواهم داد .
سپاس از شما
آقا چی شد پس؟ منتظریم
پاسخ:
پوزش می خوام بابت تاخیر . مشکلی پیش اومده بود که حل شد . به زودی آموزش رو تقدیم می کنم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی