گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی

رسم بر این هست که همیشه به ترتیب لیست ، توضیحات داده شود اما من می خواهم از آخر به اول توضیح دهم چون گزینه اول مهمترین مبحث بوده و نیاز به توضیحات کامل تری دارد .

تبلیغات در سایت های کلیکی :

این روش یکی از روش های مرسوم بوده و خیلی از دوستان از آن استفاده کرده و در حقیقت حتی برای این کار هزینه هم می کنند . من در اینجا می خواهم به شما عرض کنم که برای اینگونه تبلیغات نیازی به هزینه کردن ندارید چون شما در حقیقت کارمند این سایت های تبلیغاتی هستید . توجه داشته باشید که در ازای کار در تمامی سایت های کلیکی علاوه بر دستمزد که به صورت دلار یا بیت کوین و یا ریال دریافت می کنید ، آیتم دیگری نیز وجود دارد که با عنوان Point می باشد . این Point یا امتیاز و یا "حساب تبلیغات" در سایت های ایرانی ، در حقیقت امتیازیست که از طرف سایت کارفرما به شما داده می شود و شما می توانید آن را به پول تبدیل کرده و یا از آن برای خرید تبلیغات استفاده نمایید .

تبلیغات در سایت های کلیکی خارجی :

در این سایت ها همانطور که گفته شد با کلیک روی همه آگهی ها ، امتیاز جمع کنید . البته لازم به یادآوریست که مدیران سایت به فعالیت های شما مثل اجاره زیرمجموعه ، تمدید اجاره ، اضافه شدن زیرمجموعه های اصلی ، انتقال وجه و ... امتیاز می دهند و شما پس از رسیدن به حد نصاب ، از آنها برای خرید تبلیغات استفاده کنید .

- بعضی از سایت ها چنین امکانی را ندارند و شما باید اول امتیاز خود را به پول تبدیل و سپس اقدام به خرید تبلیغات کنید .

- توجه کنید که برای تبلیغات در سایت های خارجی ، لینک وبلاگتون را قرار ندید و به جای آن هر بار لینک عضویت یکی از سایت هایی را که در آن کار می کنید ، قرار دهید . دلیل پیشنهاد ما این است که ، عمده مخاطبین شما انگلیسی زبان هستند و به محض دیدن وبلاگ شما و زبان پارسی ، آن را خواهند بست .

تبلیغات در سایت های کلیکی ایرانی :

سایت های ایرانی اصولا به شما درآمدی منطقی نخواهند داد مگر اینکه در آنها سرمایه گذاری کنید و من شخصا اعتقادی به این کار ندارم و به شما هم توصیه می کنم که در این سایت ها سرمایه گذاری نکنید چون در هر حال بازنده خواهید بود ولی خود من در چند سایت ایرانی کار می کنم . نه به خاطر کسب درآمد بلکه به دلیل استفاده از امکانات تبلیغات که بد نبوده و می شود به راحتی در آنها با استفاده از کسب امتیاز و همچنین "حساب تبلیغات" اقدام به تبلیغ برای جذب زیرمجموعه کرد . در این سایت ها شما می توانید هم به صورت تکی ، یعنی قرار دادن لینک عضویت در سایت اقدام کنید و هم با قرار دادن لینک وبلاگ خود و هر دو به خوبی جوابگو خواهند بود و توجه داشته باشید که در هر حال با صداقت صحبت کنید و از دادن شعارهای بی مورد و اطلاعات غلط جدا خودداری کنید .


ادامه دارد ...


نظرات  (۲)

یک ارائه دهنده کیف پول میکرو است. شما می توانید بدون پرداخت هزینه اضافی از طریق فاست ها و سایت های دیگر پرداخت وجه را دریافت کنید و وقتی به حد کافی رسید به کیف پول اصلی خود منتقل کنید.  

http://rlu.ru/3avsU

  • محمدعلی یزدان پرست
  • سلام خدمت شما

    یه صرافی باحال بهتون معرفی کنم برید ثبت نام کنید 2500 ساتوشی بیتکوین رایگان بگیرید خواستید هم میتونید پولشو برداشت کنید درجا که میشه 60000 تومن.  این کد معرف رو هم وارد کنید:RSBOS7YEF

     https://ompfinex.com/app/sign-up?ref=RSBOS7YEF

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی