گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی

2 . تبلیغات در گروه های اجتماعی

این روش هم یکی از روش های مرسوم بوده که به دلیل همه گیر شدن شبکه هایی چون تلگرام و اینستاگرام خیلی ها از آن استفاده می کنند و می شود گفت که اگر اصولی انجام شود حتما جواب خواهد داد ، هر چند تا امروز متاسفانه کسی نیست که بتواند ادعا کند در این راه به توفیقی رسیده . من در اینجا دلایل عدم موفقیت این روش را برای شما توضیح می دهم و امیدوارم که شما با آگاهی بیشتر از این روش خوب و پربازده استفاده نمایید .

الف) شعارهای عجیب و غریب :

دوستانی که از شبکه های اجتماعی برای این کار استفاده می کنند ، متاسفانه برای جلب نظر مخاطب از جملات خاصی استفاده می کنند . در زیر چند نمونه از این جملات که بیشتر به عنوان شعار استفاده می شود را بازگو می کنم و قضاوت با شما !

یک شبه میلیونر شوید ... با روزانه یک ساعت کار در اینترنت به درآمد میلیونی برسید ... چهار ساعت کار در اینترنت با درآمد روزانه 10 میلیون تومان ... شما هم به جمع میلیاردرهای اینترنتی بپیوندید ... با کلیک کردن ماهیانه 100 میلیون درآمد داشته باشید و ...

متاسف هستم که باید بگویم حتی با این شعارها هم باز کسانی هستند که به هر دلیلی جذب شده و مشغول به کار می شوند و خوب بعد از حداکثر دو ماه کار را رها می کنند ، چون آن دوست عزیزی که این دوستان را با این شعارها جذب کرده ، مطمئنا خودش هم تعریف درستی از این شغل ندارد و به همین دلیل نه آموزش درستی می تواند ارائه دهد و نه حتی قادر به معرفی سایت های خوب است و بعد از مدتی می بینیم که گروهی جدید به گروه مخالفان کسب درآمد از اینترنت اضافه خواهند شد .

حالا شاید این سوال برای شما پیش بیاید که واقعا این شغل چقدر درآمد دارد ؟ در اینجا باید عرض کنم که این شغل می تواند به یک شغل رویایی با درآمدی عالی تبدیل شود اگر اصول آن را رعایت کنید که البته این شرط در مورد هر شغل واقعی یا مجازی صدق می کند .

قصد ندارم از بحث منحرف شوم و این مبحث را به وقتش ادامه خواهم داد اما فقط یک مثال کوچک می زنم .

لطفا به این صفحه مراجعه کنید و پستی را که در تاریخ 12 دی ماه 94 گذاشته ام بخوانید . در این پست قیمت بیت کوین 432 دلار بود و امروز 2760 دلار !!

حالا اگر پس انداز بیت کوین من را از آن تاریخ تا امروز حساب کنید می فهمید که فقط از این افزایش قیمت چه سودی نصیب من شده است .

ب) نداشتن اطلاعات کافی :

متاسفانه با بررسی هایی که من و دوستان همکار از چندین کانال و صفحه تبلیغاتی انجام دادیم متوجه شدیم که تقریبا 95 درصد این عزیزان حتی نمی دانند چطور باید یک سایت کلیکی را ارزیابی کرد . من شخصا بیشتر از 20 کانال جذب رفرال را بررسی کردم و دیدم که بیشتر سایت هایی که قرار داده شده اسکم هستند و جالبتر اینکه وقتی به مدیر آن کانال اطلاع دادم ، اصرار عجیبی داشت که هر هفته از این سایت ها دریافتی دارد !!! در حالی که 5 سایت بزرگ مانیتورینگ این سایت ها را به عنوان سایت متقلب معرفی کرده و عملا آنها را تحریم کرده اند .

پ) نداشتن استراتژی لازم :

من شخصا با چند مدیر کانال و حتی صاحبان صفحات اینستاگرام که در حال جذب رفرال بودند صحبت کردم و چیزی که متوجه شدم این بود : از نظر این دوستان تنها راه رسیدن به درآمد بالا جذب رفرال مستقیم می باشد و خوب این یک روش غلط و شکست خورده است و شما هم اگر بررسی کنید خواهید فهمید که تقریبا تمامی این کانال ها و یا صفحات اینستاگرامی و حتی سایت ها و وبلاگ ها پس از مدتی کاملا تعطیل و یا به سمت و سوی دیگری رفته اند . یکی از بزرگترین کانال های تلگرام به نام "میلیونر شو" در حال حاضر کانال جوک و کلیپ های خنده دار است !

پس چه باید کرد ؟

جواب ساده است . اول باید علم این کار را به دست آوریم . این با تجربه و کار و البته همراهی کسانی که در این شغل مدت هاست مشغول می باشند ، شدنی است . ما مفتخر هستیم که با کمال میل ، تمام تجربیات خود را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم چون معتقد هستیم که در این شغل با هم بودن بسیار مهم است و هر چقدر تعداد ما بیشتر باشد ، این به نفع همه ماست .

دوم باید با صداقت صحبت کنیم و نباید به خودمان اجازه دهیم که با فریب دیگران ، کار خود را پیش ببریم که البته این کار محکوم به شکست است ، چون کسی که با وعده درآمد میلیونی از همان اول پا جلو گذاشته ، حتی یک ماه هم دوام نخواهد آورد . حالا آنهایی که فقط وعده های دروغین را شنیده اند و به ریش تبلیغ کننده خندیده اند ، بماند .

و آخر اینکه خدماتمان مستمر باشد و یادمان بماند که ما هم روزی ، بی هیچ دانشی وارد این سیستم شده ایم و با کمک دوستانمان توانستیم به موفقیت برسیم .

آموزش ها را داشته باشیم و سعی کنیم اطلاعات خود را بروز نگه داریم تا کسانی که تازه وارد این کار شده اند را بتوانیم ساپورت کنیم .



ادامه دارد ...


نظرات  (۱)

salam
merci babat e in amozesh e khob
پاسخ:
خوشحالم که مفید بودیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی