گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی

3 . ساخت وبلاگ

یکی از اصولی ترین و بهترین روش ها برای ارتباط با مخاطبین به جهت جذب زیرمجموعه و یا دادن خدمات (آموزش) ساخت یک وبلاگ می باشد .

در مورد ضرورت داشتن یک وبلاگ قوی ، فقط این را بگویم که حتی حرفه ای ترین فروشگاه ها و یا سایت های خدماتی نیز ، برای ارتباط بیشتر با مخاطبین ، خود را ملزم به داشتن یک وبلاگ می دانند .

در اینجا سوالی که پیش می آید این است که سایت بهتر است و یا وبلاگ ؟

برای جواب دادن به این سوال ، ابتدا در چند جمله کوتاه تفاوت های سایت و وبلاگ را می نویسم :

@ داشتن یک سایت ، نیاز به خرید فضا (هاست) ، دامنه و همچنین هزینه برای ساخت آن دارد ؛ در حالی که شما برای داشتن یک وبلاگ هیچ هزینه ای نمی پردازید .

@ قرار دادن مطالب در یک سایت بسته به نوع سایت و برنامه نویسی آن دارد در حالیکه در وبلاگ شما می توانید به راحتی مطلب گذاشته و آن را در معرض دید قرار دهید .

@ سایت ها برای نمایش مطلب در صفحه ها و مخصوصا صفحه اصلی محدودیت دارند اما شما در وبلاگ می توانید در صفحه اصلی به تعداد نامحدود مطلب قرار دهید .

@ حسن وبلاگ در این است که اگر بخواهید می توانید از دامین اختصاصی نیز استفاده نموده و آدرس صفحه خود را شبیه به یک سایت نمایید . البته توجه داشته باشید که برای داشتن یک آدرس اختصاصی باید دامنه را خرید کرده و سالیانه آن را تمدید نمایید .

با فهمیدن این 4 مورد ، حالا می توانیم بهتر قضاوت کنیم . برای کار ما یعنی معرفی سایت های کسب درآمد و آموزش ها و البته مهمترین هدف که همان جذب زیرمجموعه می باشد ، وبلاگ بهترین گزینه است چون هم کاملا رایگان است و هم به راحتی قابل مدیریت می باشد حتی برای کسی که کوچکترین آشنایی با برنامه نویسی ندارد .

اما ساخت یک وبلاگ و قرار دادن چند لینک همه کار نیست چون وبلاگی که شما می سازید ، در حقیقت شبیه به یک مغازه در میان هزاران مغازه ای می باشد که همه آنها کالایی مشابه به کالای شما دارند و حالا تازه شروع کار شماست .

من در این سری آموزش قصد دارم نکته های مهم در ارتباط با چگونگی ساخت یک وبلاگ پر بازدید را به شما آموزش دهم تا بتوانید به بهترین شکل از وبلاگ خود استفاده نموده و مخاطبین زیادی را جلب نمایید و خواهش من از شما این است که مطالب را با دقت مطالعه نمایید و توجه داشته باشید که همین آموزش ها در خیلی از سایت ها فروشی می باشد اما اینجا ما تمامی آموزش ها را به رایگان در اختیار شما قرار می دهیم چون معتقدیم که موفقیت حاصل یک حرکت جمعیست نه انفرادی .


ادامه دارد ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی