گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی

اولین قدم برای ساخت یک وبلاگ خوب ، انتخاب سرویس دهنده مناسب می باشد . خوشبختانه در ایران سرویس دهنده های وبلاگ متعددی وجود دارند که شما می توانید با توجه به امکاناتی که در اختیارتان می گذارند ، یکی از آنها را انتخاب کنید .

اما چگونه می شود فهمید که کدام سرویس دهنده وبلاگ مناسب تر است ؟

همانطور که قبلا هم گفته شد ، وبلاگ ها به صورت رایگان عرضه می شوند و شما می توانید از تمامی سرویس های آنها به رایگان استفاده نمایید . البته بعضی از سرویس دهنده های وبلاگ ، بعضی امکاناتشان را پولی کرده اند (مثل همین وبلاگ) که شما اگر به آن سرویس های خاص نیاز داشتید باید امکانات اضافه را خریداری کنید .

پس در قدم اول به امکاناتی که هر سرویس دهنده ارائه می دهد توجه کنید و آنها را با هم مقایسه نمایید . 

- قبل از ثبت نام به چند وبلاگی که متعلق به آن سرویس دهنده هستند مراجعه کرده و سرعت بارگذاری صفحه ها را مقایسه کنید و توجه داشته باشید که سرعت بالا آمدن وبلاگ خیلی مهم است و هر چه وبلاگ سریعتر لود شود ، سرورهای آن سرویس دهنده قدرتمندتر هستند .

- قالب های وبلاگ نیز جزو آیتم های مهم برای انتخاب می باشند . برای ساخت وبلاگ بهتر است از قالب های ساده و سبک استفاده نمایید . استفاده از قالب هایی با موضوعات عاشقانه و یا فانتزی برای اینکار مناسب نیست .

- توجه داشته باشید که چیدمان وبلاگ مرتب و به دور از به هم ریختگی باشد . هر چه صفحه ساده تر و مرتب تر باشد ، مخاطب شما بهتر خواهد توانست با مطالب وبلاگ ارتباط برقرار کند .

- تا آنجایی که ممکن است از بنرهای تبلیغاتی متفرقه استفاده نکنید چون هم باعث حواس پرتی مخاطب می شود و هم سرعت لود صفحه را کاهش می دهد .

- یکی از راه های کسب درآمد ، استفاده از پاپ آپ ها در سایت و وبلاگ می باشد . من توصیه می کنم از این درآمد چشم پوشی کرده و اجازه دهید مخاطبان شما با آرامش ، مطالب وبلاگ شما را مرور کنند .

- برای وبلاگتان یک اسم مناسب پیدا کنید . این اسم تا آنجایی که ممکن است مختصر و مرتبط با موضوع باشد .

- یک لوگوی مناسب می تواند علاوه بر اینکه به وبلاگ شما شخصیت می دهد ، آن را در نظر مخاطب ارتقا داده و به کار شما رسمیت بخشد . ضمن اینکه برای تبلیغات نیز می توانید از این لوگو به بهترین شکل بهره ببرید .

- در صفحه تماس با ما حتما یک راه مستقیم برای ارتباط با مخاطبین ایجاد کنید . تلگرام یکی از گزینه های برتر می باشد .

- به مخاطبین خود احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب بیهوده و غیر واقعی پرهیز کنید .

- قرار دادن عکس برای زیباتر کردن محیط و همچنین تاثیرگذاری مطلب بسیار مفید است اما سعی کنید از عکس های با حجم کم استفاده نمایید .


ادامه دارد ...


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی