گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی

در این قسمت می خواهم چند ترفند خوب را برای دوستانی که در ابتدای راه هستند آموزش دهم .

1 . بالا بردن رتبه وبلاگ در گوگل و الکسا به راحتی :

البته این روش به این صورت نیست که بلافاصله پس از انجام شما به صفحه اول گوگل بیایید اما مطمئن باشید که پس از انجام این کار تمام صفحات وبلاگ شما در گوگل ایندکس شده و تمامی موتورهای جستجوی برتر جهان شما را خواهند شناخت .

برای این کار شما باید علاوه بر وبلاگ اصلی خود در چند سرویس دهنده وبلاگ متفاوت هم ثبت نام نموده و حداقل تا 20 پست را همزمان با وبلاگ اصلی در آنها نیز قرار دهید . البته توجه داشته باشید که در همه این وبلاگ ها باید لینک وبلاگ اصلی را در قسمت پیوندها قرار دهید و در بین مطالب نیز اگر نیاز به لینک دادن بود ، صفحه مرتبط در وبلاگ اصلی را لینک دهید .

توجه داشته باشید که نیازی نیست در وبلاگ اصلی نامی از این چند وبلاگ وجود داشته باشد .

با این کار شما به صورت کاملا قانونی تعداد قابل توجهی بک لینک به وبلاگ اصلی داده اید که این در علم سئو بسیار مهم می باشد و باعث ارتقاء وبلاگ شما در موتورهای جستجو می شود .


2 . قرار دادن یک یا چند بنر GIF در وبلاگ های مجازی شما :

قرار دادن یک یا چند (حداکثر 3) بنر GIF یا متحرک در وبلاگ هایی که ساخته اید و تبلیغ وبلاگ اصلی در آن می تواند به طور شگفت آوری بازدیدکننده های واقعی را به سمت وبلاگ اصلی شما بکشد . در حقیقت شما در هر سرویس دهنده وبلاگی که ثبت نام کنید و وبلاگ بسازید ، به طور طبیعی روزانه چند بازدیدکننده از همان سرویس دهنده خواهید داشت .

در صورتی که قادر به ساخت بنر نمی باشید ، می توانید این امر را به فروشگاه کیلیک فایل بسپارید تا با قیمتی بسیار ارزان و با کیفیت و گرافیکی دلپذیر کار شما را انجام دهد .

برای این کار شما وارد این صفحه شده و درخواست خود را اعلام می کنید . در نوشتن ایمیل دقت کنید چون از همان طریق با شما تماس گرفته خواهد شد و در صورت ثبت سفارش ظرف مدت یک هفته سفارش شما انجام و به ایمیلتان ارسال خواهد شد .


ادامه دارد ....


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی