گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی

3 . معرفی وبلاگ به webwiki :

webwiki یک سایت به سبک ویکی پدیا هست . شما می توانید با مراجعه به این صفحه ، به راحتی و البته رایگان وبلاگ خود را به همراه توضیحات فارسی وارد نموده و یک صفحه اختصاصی به شما تعلق خواهد گرفت . فایده این کار این است که با این کار لینک وبلاگ شما در یکی از سایت های جامع اطلاعاتی وب ، ثبت خواهد شد و این برای موتورهای جستجو مثل گوگل ، بینگ و ... بسیار مهم است . در حقیقت با این کار شما توانسته اید به راحتی امتیاز وبلاگ خود را بالا ببرید .


4 . معرفی یک نرم افزار قوی برای بالا بردن سئوی وبلاگ شما :

یکی از مهمترین عوامل بالا بردن رتبه وبلاگ در بین موتورهای جستجو آمار بازدیدکننده می باشد . اگر شما تازه وبلاگ خود را ایجاد کرده اید به شما توصیه می کنم حتما از این نرم افزار کوچک اما بسیار کاربردی استفاده کنید . این نرم افزار که به صورت پرتابل می باشد و نیاز به نصب ندارد در حقیقت می تواند به راحتی روزانه بین 100 تا 1000 بازدیدکننده به آمار وبلاگ شما اضافه کند . البته این بازدیدکننده ها واقعی نیستند و فقط برای بالا بردن رتبه گوگل و الکسا کاربرد دارند . توجه داشته باشید که حداکثر روزانه 1 ساعت از این نرم افزار استفاده کنید .

برای خرید این نرم افزار که به همراه آموزش تصویری ارائه شده به این صفحه مراجعه نمایید . مبلغ این نرم افزار فقط سه هزار تومان می باشد .


خرید نرم افزار افزایش بازدیدکننده


5 . معرفی دو کتاب بسیار ارزشمند که می تواند به شما در ارتباط با این کار یاری دهد :

A . شروع یک شغل اینترنتی (قیمت 2000 تومان)

B . بیست و یک نکته برای طراحی بنر تبلیغاتی (قیمت 1000 تومان)


کلیه محصولاتی که در این وبلاگ معرفی می شوند ، از محصولات فروشگاه "کیلیک فایل" می باشند . دوستان توجه داشته باشید که این فروشگاه دارای نماد اعتماد است . پس با خیال راحت می توانید خرید خود را انجام دهید .


پایان


نظرات  (۱)

  • لیلا رضوی
  • سلام. من از اصفهانم . می توانم بپرسم کدام شهر هستید؟
    آیا امکان آموزش حضوری هست؟
    پاسخ:
    سلام .
    خانم رضوی شما نیازی به آموزش حضوری ندارید . اگر تازه با این سیستم آشنا شده اید بهتر است از طریق صفحه تماس با من ، با تلگرام من تماس بگیرید تا به صورت قدم به قدم شما را راهنمایی کنم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی