گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی

دوستان عزیزی که تازه با این شغل آشنا شده اند و یا هنوز در حال تصمیم گرفتن هستند که آیا باید شروع کرد یا نه ، این پست را با دقت بیشتری بخوانند :

مدت ها قبل تصمیم گرفتیم که تمام دانش و تجربه ای که در این سیستم به دست آوردیم را به صورت یک کتاب الکترونیکی تهیه و به فروش برسانیم . حتی در یک پست خبرش را هم قرار دادیم ولی بعد از مدتی از این تصمیم منصرف شده و قرار شد تمام آموزش ها ، ترفندها و استراتژی های این شغل را به رایگان عرضه کنیم و از آن به بعد دیدیم که بازخورد این تصمیم بسیار خوب بود و عزیزانی که از این وبلاگ استفاده می کنند راضی تر هستند .

دوستان عزیز ، این شغل ، یعنی کسب درآمد از طریق سایت های کلیکی ، بر خلاف ظاهر ساده ای که دارد ، دارای ریزه کاری ها و ترفندهایی هست که اگر با آنها آشنا نباشید ، موفقیت چندانی به دست نخواهید آورد . متاسفانه بعضی از دوستانی که تازه وارد این شغل شده اند ، خیلی زود تحت تاثیر شعارها و تبلیغات سایتها قرار گرفته و راه را به خطا می روند .

برای چندمین بار موارد زیر را یادآوری می کنم :

1 . کسی در این شغل ، یک شبه به درآمد میلیونی نمی رسد .

2 . در این شغل ، سایت های بسیار زیادی هست که ظاهرا معتبر هستند اما در عمل جز تلف کردن وقت و هزینه برای شما سودی نخواهند داشت .

3 . در این کار باید گروه خود را انتخاب و همراه با آن حرکت کنید . جلو زدن یا عقب ماندن ، جز ضرر برای شما هیچ منفعتی نخواهد داشت .

4 . خود را با گروه و برنامه های آن هماهنگ کنید . سرگروه های شما مدتها قبل راهی که امروز شما شروع کرده اید را رفته اند .

5 . به راهنمایی ها و آموزش ها دقت کنید چون در هر آموزش نکته و یا ترفندی قرار داده شده که در موفقیت شما تاثیرگذار خواهد بود .

6 . این سیستم بر مبنای زیرمجموعه گیری و یا سرمایه گذاری طراحی نشده و دوستانی که همه انرژی خود را بر این پایه گذاشته اند مطمئن باشند که به زودی از اینکه وقت و هزینه خود را هدر داده اند ، پشیمان خواهند شد .

***

و اما حرف اصلی :

دوستانی که تازه با این سیستم آشنا شده اید ، به شما پیشنهاد می کنم حتما قبل از شروع ، از طریق تلگرام با من تماس گرفته ، تا شما را راهنمایی کنم . مطمئن هستم اگر شما به صورت قدم به قدم پیش بروید و شروعی بر اساس اصول داشته باشید ، در آینده به بهترین شکل می توانید هم خود موفقیت را تجربه کنید و هم در موفقیت دیگران نقش موثری داشته باشید .

دوستانی هم که شروع کرده اند و فکر می کنند اشکالاتی دارند هم می توانند از همین طریق ، سوالات خود را مطرح کرده تا راهنمایی های لازم را دریافت کنند .

برای ارتباط با تلگرام من ، می توانید به صفحه تماس با من رفته و بر روی آیکن تلگرام کلیک کنید .


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی