گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی

آموزش رایگان کسب درآمد از اینترنت

از کجا شروع کنم ؟


تا امروز چند بار به این آگهی ها برخورد کردی ؟

میلیاردر شو !

آموزش کسب درآمد میلیونی از اینترنت !!

در کمتر از یک ماه به درآمد میلیونی برسید !!!

به آسانی پولدار شوید !!!!

و ... !!!!!


Bitcoin


تقریبا همه این بزرگواران به شما پیشنهاد می دن که با خرید پکیج جادوییشون خوشبخت بشید و قیمت این پکیج یا صندوقچه خوشبختی از 5 هزار تومان تا 30 هزار تومان متغیره .

تا حالا چند بار به فکر افتادی که برای یک بار هم که شده این چراغ جادو رو لمس کنی و غول رو بیرون بکشی تا آرزوهات رو برآورده کنه ؟

ریسکش کمه . خیلی کم !

 5 هزار تومان ؟

30 هزار تومان ؟

چه فرقی داره ؟

بلاخره دل رو به دریا می زنی و یه فایل PDF یا فلش رو دانلود می کنی و یه سری توضیحات رو می خونی و تقریبا چیزی سر در نمیاری و سعی می کنی به روش هایی که گفته شده عمل کنی ولی ...

من با خیلی از این آدما برخورد کردم . اشخاصی که به شعورشون توهین شده و یا آدمایی که به اعتمادشون لطمه وارد شده و البته کسایی که دیگه نمی خوان اعتماد کنن .

شاید از این حرفم خوشت نیاد اما تنها مقصر این اتفاق خود همین بازنده ها هستن . کسایی که فکر می کنن بی زحمت و تلاش می شه پولدار شد . کسایی که دنبال گنج هستن . آدمایی که راحت طلبن و رویایی و برای این آدم ها یک شبه پولدار شدن همونی هست که دنبالشن .

امروز قراره کسب درآمد از اینترنت که یک شغل تقریبا پر درآمد در سراسر جهان هست رو به شما آموزش بدم . البته به صورت کاملا رایگان .

(( در ادامه خواهید فهمید چرا رایگان ))

ولی اول اجازه می خوام در مورد واحد پولی که در ازای کار شما پرداخت می شه توضیح بدم .

این واحد پول اسمش "بیت کوین" هست .

در ادامه مطلب با این واحد پولی آشنا خواهید شد :


بیت کوین چیست ؟

شکل گیری بیت کوین از افسانه های اینترنتی است . در سال ۲۰۰۸  فرد یا افرادی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو سَنَدی را منتشر کردند که در آن به امکان پدیدآوردن طرح مفهومی بیت کوین پرداخته شده بود . ناکاموتو ، بحران مالی ۲۰۰۸  شکست ارزهای پشتیبانی شده توسط دولت ها و فساد سیستم بانکداری فعلی را از جمله عوامل انگیزه بخش ، برای اختراع ارزی جدید ذکر کرده بود.  

امروزه بیت کوین را نوعی پول خالص تر می دانند که می تواند برای شهروندان عادی هم قابل استفاده باشد .

در سال ۲۰۰۹ ، ناکاموتو اولین برنامه کاربردی بیت کوین را منتشر کرد و در ضمن ، نخستین بیت کوین ها را برای به چرخه افتادن این پول مجازی “استخراج"  کرد . سپس فقط کافی بود حرف بیت کوین بر سر زبان ها بیفتد تا ویروس وار در دنیا پخش شود.

حال می رسیم به بحث دوم که یافتن بنگاه های تجاری و خدماتی قبول کننده پرداخت با بیت کوین است . هر چند در ابتدا این نوع طرف های پرداخت کم بودند ولی امروزه به تعدادشان افزوده شده و تجارتخانه ها و فروشگاه های بیشتری را در دنیا می بینیم که بیت کوین را به عنوان وجه معامله دریافت می کنند ؛ از جمله رستوران ها ، فروشگاه های لباس و سایر بنگاه های تجاری .

با استفاده از خدمات مرتبطی نظیر Bitspend یا Bitpay نیز می توان بیت کوین ها را برای خرید از تمام خرده فروشی ها استفاده کرد ، از اقلام کوچک گرفته تا بزرگ.

اما این ارز مجازی و سری چطور اینقدر قدرت مالی پیدا کرده ؟ چطور یک نوع جدید از پول می تواند ایده ای قابل اجرا از آب در آید ؟

توضیحات پیچیده را کنار می گذاریم و تنها به جوابی ساده کفایت می کنیم : 

«تمام ارزها دارای ارزش هستند زیرا مردم اعتقاد دارند که آن ارزها ارزش دارند .» 

بیت کوین هم از این قاعده مستثی نیست . فعالان طرفدارش آزادی کامل آن را قبول کرده اند و همین طور سفته بازان مالی و مردمی که خیلی ساده اعتمادشان را به دولت ها و بانک های مرکزی و سیستم های مالی از دست می دهند . این افراد به معادلات ریاضی و رمزگذاری سیستم بیتکوین اعتماد کرده اند و اعتمادشان هم مُسری بوده ، طوری که باعث بالارفتن اعتبار این ارز مجازی شده است .

دو سال پیش یک بیت‌کوین ، ارزشی برابر پنج دلار داشت ، چند ماه بعد ۴۵ دلار شد و اوایل آوریل ۲۰۱۳ یک بیت‌کوین بیش‌از ۲۰۰ دلار می‌ارزید . این جهش چشمگیر ، باعث شد ارزش حدود یازده میلیون بیت‌کوینی که در فضای مجازی در جریان بود ، به بیش از دو میلیارد دلار برسد . موضوع قابل توجه این است که اگر به روند قیمتی بیت‌کوین نگاه کنید متوجه می‌شوید که اعتماد به بیت‌کوین زمان‌هایی افزایش پیدا می‌کند که اعتماد عمومی نسبت به پول‌های رایج جهان کم می‌شود و اقتصادی که ما به‌طور معمول می‌شناسیم در حالت سقوط قرار می‌گیرد .

یکی از جدیدترین مثال این پدیده ، بهار ٢٠١٣ بود که بانک مرکزی قبرس برای خارج‌کردن خودش از بدهکاری ، مبلغ ١ میلیون دلار از حساب‌های مردم عادی برداشت کرد و این امر باعث شد تا تعداد زیادی از مردم قبرس به خرید بیت‌کوین بپردازند .

لازم به ذکر است امروز (آبان ماه سال 94) قیمت یک بیت کوین برابر با 340 دلار می باشد . 

برای اطلاع از قیمت روز بیت کوین نرم افزار آندرویدی را از لینک زیر دانلود کنید .

                              دانلود نرم افزار اطلاع از نرخ بروز بیت کوین

برای آشنایی بیشتر با بیت کوین می توانید ویدئوی زیر را مشاهده کنید :


                                            تماشای ویدئو

                                ***

با خوندن متن بالا ممکنه سوالاتی برات به وجود اومده باشه . من چند تا سوال رو که ازم پرسیدن اینجا با جواب نوشتم . اگه سوال بیشتری داشتی به این شماره پیامک بزن تا بهت جواب بدم . " 09330804141 "

سوال : آیا در ایران میشه این پول رو تبدیل کرد ؟

جواب : بله . صرافی های آنلاین و البته معتبری وجود دارن که این کار رو به سادگی براتون انجام می دن .

سوال : آیا امکان فیلتر شدن بانک های خارجی وجود نداره ؟ مثلا شبیه اتفاقی که در شرکت های هرمی افتاد ؟

جواب : در شرکت های هرمی شما پول پرداخت می کردید و این خارج شدن سرمایه های کشور رو در پی داشت اما در این شغل شما کار می کنید و در ازای اون حقوق دریافت می کنید و در حقیقت برای کشور عزیزمون ایران ارزآور خواهید بود . ضمن اینکه شما با بانک های اینترنتی سروکاری ندارید و چه تحریم های بانک ها یا فیلترهای مخابراتی تاثیری در این شغل ندارند .

سوال : آیا این پول امن هست ؟ اگه کلاهبرداری بود چه کنیم ؟

جواب : ما به شما سایت های خوب با درآمد منطقی رو معرفی می کنیم و اونها در ازای فعالیت شما به شما پول پرداخت می کنند و پول به کیف پول شخصی شما انتقال پیدا می کنه و بعد از این شما باید با انتخاب یک صرافی امن و مطمئن در ایران بیت کوین های به دست آمده را بفروشید . انتخاب یک صرافی مطمئن باید هوشمندانه باشه . ما دو صرافی اینترنتی مطمئن رو به شما معرفی می کنیم . خودتون هم می تونید با کمی جستجو یک صراف قابل اعتماد رو پیدا کنید .

سوال : چرا به جای ارزهای معتبر بیت کوین را انتخاب کرده اید ؟

جواب : همانطور که قبلا هم گفته شده و در ویدئو نیز مشاهده کردید بیت کوین را نمی شود تحریم کرد و وضعیت کشور به هر وضعی که در بیاید باز کیف پول بیت کوین قابل دسترسی می باشد . دلیل بعدی که ما را قانع کرد تا به جای هر ارز داخلی یا خارجی به بیت کوین بپردازیم رشد صعودی ارزش بیت کوین می باشد . این ارز از زمان شروع تا امروز از مبلغ "یک دهم دلار" به مبلغ "340 دلار" رسیده و این رشد تصاعدی نشان دهنده این است که با افزایش کاربرد این ارز الکترونیکی توسط سایت ها و فروشگاه ها و صرافی ها ارزش آن نیز افزایش خواهد یافت .


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی