گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی
آپدیت شد ... 96/09/15


تعداد سایت های ارائه شده :

کسب ریال : 4 سایت



بدون سرمایه گذاری مالی سایت های ایرانی درآمد معقولی نخواهند داشت . این یعنی اینکه شما برای داشتن درآمد قابل توجه باید مبالغی (بسته به سیاست های سایت مربوطه) را هزینه کنید . ما این روش را پیشنهاد نمی دهیم و دلیل کارکرد ما در این سایت ها تبلیغات وبلاگ خودمان در آنها می باشد و انتظار درآمد را از آنها نداریم .


دوستان عزیز توجه داشته باشید ما برای معرفی سایت ها به شما حساسیت زیادی را به خرج داده ایم . هر سایتی که در این وبلاگ به شما معرفی می شود از هر نظر چک شده و صحت کارکرد و پرداخت آنها مورد تایید است . پس با خیال راحت ثبت نام کنید و درآمد کسب کنید .

نکته : صحت عملکرد هیچ سایتی دائمی نیست و ممکن است فعالیت سایت های معرفی شده به هر دلیل متوقف شود پس خواهشمندیم با حفظ ارتباط خود با ما از اخبار مربوطه مطلع شوید و توجه داشته باشید که این لیست همیشه آپدیت می شود و سایت های متوقف شده حذف و سایت های جدید اضافه خواهد شد .

نکته 2 : دوستان عزیزی که تا امروز در سایت های معرفی شده عضو شدند و مشغول به کار می باشند حتما متوجه شده اند که میزان درآمد هر سایت با سایت دیگر متفاوت است . بعضی از دوستان برای من پیام گذاشتند که آیا من در همه این سایت ها کار می کنم یا خیر ؟

خدمت همه دوستان باید عرض کنم که من در همه این سایت ها فعالیت می کنم ، تا زمانی که اعتبار و البته میزان درآمد سایت را ارزشیابی کنم و بعد از کسب اطمینان سایت رو به عنوان سایت معتبر در وبلاگ قرار می دهم اما در کل باید عرض کنم که سایت هایی که بالاترین میزان درآمد را داشته باشند گلچین کردم و در اونها فعالیت دارم و باز بنا به درخواست دوستان ، من سایت هایی رو که خودم در اونها فعالیت دارم رو برای شما به تدریج در این صفحه قرار می دم .


برای اطلاع از چگونگی برخورد با سایت های کلاهبردار روی عکس زیر کلیک کنید



در این سایت با لذت کار خواهید کرد




در طراحی از سایت نئوباکس تقلید شده امیدوارم در عمل هم شبیه بشه




ساده و بدون پیچیدگی های معمول در سایت های ایرانی




با سابقه ترین سایت ایرانی



سایت معلق شد




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی