گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

گنجینه

بزرگترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی

هشدار در مورد بانک های معتبر



یکی از مشکلات و مسائلی که همیشه کاربران ایرانی را دچار مشکل کرده مساله تحریم هایی می باشد که بانک های اینترنتی اعمال می کنند و متاسفانه دوستان زیادی از این قضیه متضرر شده اند و همین اتفاق باعث شد تا این مطلب را تقدیم نمایم .
به کرات مشاهده شده در وبلاگ های دوستان فعال در کسب و کار اینترنتی توضیحاتی مبنی بر روش های دور زدن تحریم و ثبت نام در بانک هایی که ما را تحریم کرده اند (PayPal و Payza) داده شده و دلیل این دوستان هم این است که بیشتر سایت های کلیکی باسابقه و معتبر با این بانک ها کار می کنند و دلایلشان هم کاملا درست است ولی مساله ای که در این میان به آن پرداخته نمی شود این است که این عزیزان سیستم های امنیتی بانک های اینترنتی را کاملا نادیده می گیرند و آن را هیچ می پندارند . تجربه ثابت کرده حتی سایت های کوچک و بی امکانات امنیتی کافی و حتی وبلاگ ها نیز به راحتی می توانند تغییر IP کاربران را تشخیص دهند و بانک های اینترنتی به دلیل ساختار امنیتی و ضد هک خود از امکانات بالایی برای تشخیص وضعیت کاربران برخوردار می باشند .
بله ، درست است . با روش هایی که این دوستان ارائه می دهند می شود در بانک های اینترنتی تحریمی ثبت نام کرد اما هیچ تضمینی وجود ندارد که شما بتوانید در زمان برداشت ، حساب خود را حفظ نمایید . بالای 20 مورد از دوستان ما اعلام کرده اند که وقتی موجودی شان در فلان بانک اینترنتی به بالای 100 دلار رسید و خواستند آن را برداشت کنند پیامی مبنی بر بلاک شدن دریافت کرده اند .
ما در اینجا برای رفع این مشکل بانک پرفکت مانی را معرفی کرده ایم که هیچ مشکلی با کشور ما ندارد و زمانی که شما زبان شیرین پارسی را انتخاب می کنید حتی بنر سایت نمایی از کشور عزیزمان را نمایش می دهد و به زودی سایت های معتبر و در سطح عالی را نیز به شما معرفی خواهیم نمود که می توانید در آنها فعالیت نموده و دلار کسب کنید .
نکته : تا امروز 26 سایت کلیکی با پرداخت دلار شناسایی و در حال بررسی هستند که به محض اثبات پرداختی و اعتبار لازم لینک های ثبت نام آنها در صفحه (پرداخت در ازای کلیک) قرار داده خواهد شد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی